Grzałki EOR kolejowe i tramwajowe
niezawodne przy niskich temperaturach
EOR (Elektrycznego Ogrzewania Rozjazdów)
Grzałki EOR (Elektrycznego Ogrzewania Rozjazdów) zapobiegają oblodzeniu torów, rozjazdów i krzyżownic.
Dzięki nim infrastruktura kolejowa i tramwajowa działa sprawnie nawet w surowych warunkach zimowych.
Dlaczego warto wybrać nasze grzałki EOR?

O produkcie
Grzałki wykonujemy ze stali kwasoodpornej, w hermetycznych głowicach wulkanizowanych. Dostępne są różne kształty i moce, co umożliwia dopasowanie do każdego typu rozjazdu kolejowego i tramwajowego.
Grzałki EOR kolejowe i tramwajowe wykonujemy z wysokogatunkowej stali kwasoodpornej AISI 316L lub w wersji specjalnej ze stopu Monel 400, który charakteryzuje się wyjątkową odpornością na korozję i warunki atmosferyczne.
Zastosowanie

Rozjazdy kolejowe

Krzyżownice i opornice

Rozjazdy tramwajowe i kanały podtorowe
Najważniejsze zalety
Łączymy doświadczenie z indywidualnym podejściem, gwarantując certyfikowaną jakość i szybką reakcję na potrzeby Twojej firmy.
Zgodność
z wymaganiami PKP i normami branżowymi
Różnorodność
typów i mocy grzałek
Odporność
na niskie temperatury i wilgoć
Trwała konstrukcja
ze stali kwasoodpornej
Parametry techniczne
Grzałki do krzyżownic EOR TRdk
Element grzejny o przekroju płasko-owalnym 6×12 mm, zakończony szczelną głowicą wulkanizowaną Ø22 mm. Płaszcz wykonany z odpornej na korozję stali kwasoodpornej AISI 316L.
| Parametr | Wartości |
|---|---|
| Moc | od 600 W do 1600 W |
| Napięcie | 230 V |
| Długość przewodu | 7 m |
| Długość elementu | od 1680 mm do 4100 mm |
Grzałki zamkowe typu U EOR TRpg
Opaskowa grzałka w kształcie litery „U”, o przekroju 6×12 mm, w szczelnej głowicy Ø22 mm. Płaszcz z nierdzewnej stali AISI 316L zapewnia trwałość w trudnych warunkach atmosferycznych.
| Parametr | Wartości |
|---|---|
| Moc | ok. 250 W |
| Napięcie | 230 V |
| Długość przewodu | 7 m |
Grzałki podopórkowe JD-2
Kompaktowy grzejnik z uchwytami, przystosowany do wszystkich typów podpórek stosowanych w infrastrukturze PKP. Solidna konstrukcja gwarantuje pewne mocowanie i bezpieczną pracę w niskich temperaturach.
| Parametr | Wartości |
|---|---|
| Moc | ok. 100 W |
| Napięcie | 24 V lub 230 V |
| Długość przewodu | 7 m |
Grzejniki wewnątrzsuwakowe TRgw
Element grzejny do montażu wewnątrz drążka suwakowego zamknięcia nastawczego. Dzięki niewielkiej mocy zapewnia precyzyjne podgrzewanie, nie powodując przegrzewania elementów torowych.
| Parametr | Wartości |
|---|---|
| Moc | ok. 50 W |
| Napięcie | 24 V |
| Długość przewodu | 7 m |
Płyty grzewcze PGT-500
Zespół grzewczy zintegrowany z płytą stalową, przeznaczony do kanałów podzamkowych i rozjazdnic. Grzałka płasko-owalna w płaszczu AISI 316L, płyta wykonana ze stali nierdzewnej AISI 304.
| Parametr | Wartości |
|---|---|
| Moc | ok. 500 W |
| Napięcie | 230 V |
| Długość przewodu | 7 m |
Grzałki tramwajowe
Elementy do podgrzewania rozjazdów i torowisk tramwajowych. Standardowo o przekroju 6×12 mm, długości ok. 3000 mm. Dostępne w dwóch wersjach materiałowych – stal kwasoodporna AISI 316L oraz stop Monel 400 – zapewniających wysoką odporność na warunki zimowe.
| Parametr | Wartość |
|---|---|
| Moc | 900 W lub 1300 W |
| Napięcie | 660 V DC |
| Długość elementu | ok. 3000 mm |
| Materiał płaszcza | stal kwasoodporna AISI 316L / Monel 400 |
| Dodatki | przewód z zabezpieczeniem antywilgociowym (wersja standardowa), 24-miesięczna gwarancja (wersja Monel) |
| Parametr | Zakres |
|---|---|
| Moc | 900–1300 W |
| Materiał | stal AISI 316L |
| Klasa ochrony | hermetyczne IP |
| Napięcie | 230/400 V AC, 660 V DC |
Zadbaj o bezpieczną infrastrukturę torową w zimie
Skontaktuj się z nami, abyśmy dobrali odpowiednie grzałki EOR.
Napisz e-mail
kontakt@grzalki,com
Znajdź nas
Piastów ul. Lotnicza 101,
26-660 Jedlińsk (woj. Mazowieckie)
