Grzałki EOR kolejowe i tramwajowe

niezawodne przy niskich temperaturach

EOR (Elektrycznego Ogrzewania Rozjazdów)

Grzałki EOR (Elektrycznego Ogrzewania Rozjazdów) zapobiegają oblodzeniu torów, rozjazdów i krzyżownic.

Dzięki nim infrastruktura kolejowa i tramwajowa działa sprawnie nawet w surowych warunkach zimowych.

Dlaczego warto wybrać nasze grzałki EOR?

  • Ponieważ produkujemy je w Polsce, zapewniamy kontrolę jakości na każdym etapie i dostosowujemy parametry do wymagań klienta. Grzałki EOR posiadają świadectwa dopuszczenia PKP i zostały zaprojektowane specjalnie z myślą o niezawodności w trudnych warunkach zimowych.

O produkcie

Grzałki wykonujemy ze stali kwasoodpornej, w hermetycznych głowicach wulkanizowanych. Dostępne są różne kształty i moce, co umożliwia dopasowanie do każdego typu rozjazdu kolejowego i tramwajowego.

To szczególnie ważne w przypadku aplikacji przemysłowych, gdzie przestoje generują wysokie koszty. Zapytaj o więcej informacji

Z czego wykonujemy grzałki?

Grzałki EOR kolejowe i tramwajowe wykonujemy z wysokogatunkowej stali kwasoodpornej AISI 316L lub w wersji specjalnej ze stopu Monel 400, który charakteryzuje się wyjątkową odpornością na korozję i warunki atmosferyczne.

Zastosowanie

Rozjazdy kolejowe

Krzyżownice i opornice

Rozjazdy tramwajowe i kanały podtorowe

Najważniejsze zalety

Łączymy doświadczenie z indywidualnym podejściem, gwarantując certyfikowaną jakość i szybką reakcję na potrzeby Twojej firmy.

Zgodność

z wymaganiami PKP i normami branżowymi

Różnorodność

typów i mocy grzałek

Odporność

na niskie temperatury i wilgoć

Trwała konstrukcja

ze stali kwasoodpornej

Parametry techniczne

Grzałki do krzyżownic EOR TRdk

Element grzejny o przekroju płasko-owalnym 6×12 mm, zakończony szczelną głowicą wulkanizowaną Ø22 mm. Płaszcz wykonany z odpornej na korozję stali kwasoodpornej AISI 316L.

ParametrWartości
Mocod 600 W do 1600 W
Napięcie230 V
Długość przewodu7 m
Długość elementuod 1680 mm do 4100 mm

Grzałki zamkowe typu U EOR TRpg

Opaskowa grzałka w kształcie litery „U”, o przekroju 6×12 mm, w szczelnej głowicy Ø22 mm. Płaszcz z nierdzewnej stali AISI 316L zapewnia trwałość w trudnych warunkach atmosferycznych.

ParametrWartości
Mocok. 250 W
Napięcie230 V
Długość przewodu7 m

Grzałki podopórkowe JD-2

Kompaktowy grzejnik z uchwytami, przystosowany do wszystkich typów podpórek stosowanych w infrastrukturze PKP. Solidna konstrukcja gwarantuje pewne mocowanie i bezpieczną pracę w niskich temperaturach.

ParametrWartości
Mocok. 100 W
Napięcie24 V lub 230 V
Długość przewodu7 m

Grzejniki wewnątrzsuwakowe TRgw

Element grzejny do montażu wewnątrz drążka suwakowego zamknięcia nastawczego. Dzięki niewielkiej mocy zapewnia precyzyjne podgrzewanie, nie powodując przegrzewania elementów torowych.

ParametrWartości
Mocok. 50 W
Napięcie24 V
Długość przewodu7 m

Płyty grzewcze PGT-500

Zespół grzewczy zintegrowany z płytą stalową, przeznaczony do kanałów podzamkowych i rozjazdnic. Grzałka płasko-owalna w płaszczu AISI 316L, płyta wykonana ze stali nierdzewnej AISI 304.

ParametrWartości
Mocok. 500 W
Napięcie230 V
Długość przewodu7 m

Grzałki tramwajowe

Elementy do podgrzewania rozjazdów i torowisk tramwajowych. Standardowo o przekroju 6×12 mm, długości ok. 3000 mm. Dostępne w dwóch wersjach materiałowych – stal kwasoodporna AISI 316L oraz stop Monel 400 – zapewniających wysoką odporność na warunki zimowe.

ParametrWartość
Moc900 W lub 1300 W
Napięcie660 V DC
Długość elementuok. 3000 mm
Materiał płaszczastal kwasoodporna AISI 316L / Monel 400
Dodatkiprzewód z zabezpieczeniem antywilgociowym (wersja standardowa), 24-miesięczna gwarancja (wersja Monel)
ParametrZakres
Moc900–1300 W
Materiałstal AISI 316L
Klasa ochronyhermetyczne IP
Napięcie230/400 V AC, 660 V DC

 Zadbaj o bezpieczną infrastrukturę torową w zimie

Skontaktuj się z nami, abyśmy dobrali odpowiednie grzałki EOR.

Napisz e-mail

kontakt@grzalki,com

Znajdź nas

Piastów ul. Lotnicza 101,
26-660 Jedlińsk (woj. Mazowieckie)